Tuesday, October 25, 2011

تجاوز، جنايت، مرگ بر اين ولايت




همه شما این خبر را شنیده ویا خوانده اید: هفته گذشته یک دختر جوان به نام الناز بابازاده، توسط نیروهای بسیج پس از تجاوز به قتل رسید.سه عضو بسیج با سوء استفاده از مدارک شناسایی خود، دختر جوانی را در شهر تبریز ربوده و پس از ضرب و شتم و تعرض و تجاوز به وسیله سلاح گرم او را به قتل رسانده و جسد وی را در بیرون شهر رها کرده اند.
باز هم تجاوز، باز هم گله ای از جنایت پیشگان دستگاه سراپا آلوده خامنه ای خونخوار، برگی دیگر بر پرونده سیاه ولایت فقیه افزودند. بازهم طبل بد آهنگ رسوايی حکومت بر بامها نواخته شد.
روزی نيست که خبرسنگسار، اعدام جوانان، تجاوز جنسی و....  از گوشه و کنار سرزمینمان به گوش نرسد. بدون شک ريشه تمامی اين جنايات و تجاوزها را تنها در لانه مخوف خامنه ای می توان جستجو کرد. سالهاست که تجاوز جنسی به عنوان يک اصل، در قاموس حکومت سر تا پا جنایت ولایت فقیه ، نهادينه شده است.
حال باید از خود بپرسبم که آیا تجاوز به الناز هم مثل ترانه موسوی ، مريم صبری و ابراهيم شريفی جوسازی رسانه های بيگانه است؟ آيا باز هم بايد همچون ماجرای قتل ندا منتظر مستند يا مصاحبه اي دروغين بود؟ آیا با ارعاب و کشت و کشتار جوانان آرامش و امنیت به کشور باز می گردد؟ راستی تا به کی باید در سوگ عزیزانمان بنشینیم؟ تا به کی باید حکومت اوباشان جمهوری اسلامی را تحمل کنیم؟
راستی چرا کاری نمی کنیم؟
رژيمی که دستش برای تمام ملت ايران وجهان رو شده وديگر چيزی برای از دست دادن ندارد ، حالا سنگ ها را بسته و سگ ها را رها کرده است. اگر 31 سال همچون گرگی درنده روی جنايت خود را می پوشاند، امروز در تمامی خيابانهای شهر تجاوز علنی ميکند بی آنکه روی آنرا بپوشاند.براستی از حکومتی که والی آن خامنه اي جلاد و سربازان جیره خوارش همچون احمدی نژاد و متجاوزين به نواميس مردم هستند،  بیش از این انتظاری نيست.
حکومت فاشيستی اسلامی دراين سی و یکسال به همه جهانيان ثابت کرد که مستبد ترين استبداد هاست، که روی تمامی استبدادها را سفيد کرده است. چه کسی ميگويد که گرانی اينجاست؟ دوره ارزانيست - چه شرافت ارزان- تن عريان ارزان- و دروغ از همه چيز ارزانتر- و چه تخفيف عظيمی خوردست قيمت يک انسان!!
حال ای ایرانی آزاده و ای هموطن مبارز، گوش کن !
صدای فریاد جوانان به خون غلطیده را می شنوی ؟ صدای ندا ، سهراب ، ترانه ، کیانوش ،  شیرین ، فرزاد و الناز که میخواستند بمانند و خاموش شدند . صدای ضجه دانشجویان در بند و فعالان سیاسی زیر شکنجه و تجاوز در قتلگاه اوین را که در انتظار آزادی لحظه شماری می کنند. به سکینه محمدی آشتیانی بیاندیش که روزهاست چشمهایش را برهم نگذاشته و در انتظار اجرای حکم ضد بشری سنگسار است . زدن سنگ به انسانی که هنوز زنده است ! به زنی که هنوز نفس می کشد ! که مادر است! که عاشق فرزندان بیگناه اش است! که یک عالمه درد دل دارد!... و می گذاریم که فریاد بزند، که ضجه بزند، که اشک بریزد، کمک بخواهد و التماس کند!...
و باز این سئوالها به سراغم می آیند که راستی ما ایرانیان را چه شده است که تا این اندازه تحمل جنایات و سرکوب را داریم چرا کاری نمی کنیم؟ منتظر چه روزی هستیم؟ راستی، تا به کی باید شاهد اعدام جوانان بیگناه ایرانی باشیم؟ از شما آزادیخواهان ایرانی میپرسم تا به کی؟
آری صدای پا ی کوبنده مبارزان راه آزادی را گوش کن که از کوچه و خیابانهای شهرمان آغاز شده و تا پشت در بیت علی خامنه ای جنایت پیشه رسیده است . صدای زوزه این ماده گرگ پیر را در جمع ایادی ناپاکش می شنوی که با آیات منحوسش ، روضه چه کنم چه کنم سر داده و چند ماهی است که به دنبال راه فراری از این جهنم خود ساخته است !
دیروز قطعی برق واینترنت ازترس تهاجم غرب، امروز تعطیلی برای گرمای هوا و فردا اعتصاب بازاریان و حامیان قدیمی ولایت آخوندی و پریشانی خامنه ای از این بلای غیر مترقبه آسمانی .اعتصابی که روزی به حمایت از خمینی در سال 57 بر علیه حکومت برخاست و حالا گریبان علی خامنه ای را گرفته است.
حالا بعد از قیام دانشجویی 78 ، و قیام مردمی خرداد 88 ، وقایع اخیر در زندانهای رژیم، تحریمهای غرب و جامعه ای سراپا خشم و نفرت ازحکومت آخوندی ، چشم ولایت به اعتصاب بازار89 روشن شد. جمهوري ضد بشري وضد ايراني بالاخره كاررابدانجا رساند كه كارد به استخوان حاميان سنتي هم رسيد. تازه خامنه ای خون آشام باید خود را برای این جنگ تمام عیاری که بین جیره خواران دیروز با مواجب گیران امروز درگرفته آماده کند.
ایرانیان آزاده بپاخیزید !
هم اکنون جای درنگ نیست و وقت یکی شدن و اتحاد است . دست جنايتکار را نبايد قطع کرد، بايد ريشه را خشکاند. ریشه ای که 31 سال در لایه های مختلف جامعه پیشرفت کرده و خشکاندن آن مستلزم اتحاد و مبارزه مستمراز داخل و خارج کشور است. حالا که ریشه پوسیده این حکومت فاسد متزلزل شده باید همه اقشار جامعه ائم از دانشجویان ، کارگران ، بازاریان و توده های مبارز و اپوزسیون داخل و خارج جدا از هرگونه رنگ ، پرچم و ایدئولوژی دست در دست یکدیگر متحد شویم و این کابوس شوم را از ریشه نابود کنیم
درود بر مبارزان و آزادیخواهانی که ایران را درچنگال گرگان رها نمیگذارند      افشین کریمی
.

No comments:

Post a Comment