جناب آقای مهندس میرحسین موسوی با احترامی که برای شما قائلم باید بگویم ندا , سهراب و دیگر هم میهنان ما که رایشون دزدیده شده بودقطعأ بدنبال این دوران نبودند و خون خود را برای بازگشت به این دوران تقدیم نکردند
تکراری هست ولی یاد آوری لازمه چون بحث یک کشور ومیلیونها انسانی هست که در آنجا زندگی میکنند
جناب موسوی من به هیچ عنوان قصد توهین به شما را ندارم ولی انتقاد را حق خود و هم میهنانم میدانم
پاینده ایران متحد و یکپارچه
جاوید مردم ایران

این فرشتگان بیگناه در سال 1358 به دستور شخص خمینی ملعون در بمباران شهر سنندج ، به طرزی فجیع و دلخراش جان باختند




