Monday, October 24, 2011

رژیم اسلامی که بر پایه ظلم ، ستم، جنایت ودروغ مستقرشد، رفتنی است


با هم مروری کوتاه داریم بر تاریخچه نظام فاسد و ضحاک جمهوری اسلامی که از همان بدو ورود  دروغ و ریا، و ظلم را در جامعه نهادینه کرد.  همه ما می دانیم که 32 سال پیش وقتی که اکثریت مردم ساده دل پیش خود تصور می کردند که حکومت پادشاهی با تمام قدرت که داشت را بیرون کردند و جایگزینش حکومت اسلامی را بر پا کردند ، دیگر تمام مسائل به پایان رسید و از این پس جامعه به سوی دمکراسی رهسپار خواهد شد. ولی این اندیشه ساده نگری به وقایع و نشناختن ایدئولوژی اسلام بود. ازهمان روز اول که خمینی در هواپیما و در جواب یک خبرنگار که سئوال کرده بود، چه حسی دارید که بعد از سالها تبعید و دوری از وطن، دارید به میهن خود بر می گردید، چیست؟ با بی اعتنائی و خنده ای  بر لب ، گفت(هیچی). مردم باید می فهمیدند که چه بلائی بر سرشان نازل شده  است.
 قطعا کسانی که در راه مبارزه با حکومت استبدادی شاه جان باختند اگر این نقطه نظرات خمینی را که بتی برای مردم عوام شده بود را میدانستند، شاید هیچ وقت جانشان را کف دستشان نمی گرفتند و مبارزه نمی کردند.  خمینی بعد از ورود مستقیما به بهشت زهرا رفت، وعده وعیدهای پوچ ودروغینی به مردم داد، که هیچ وقت از اذهان عمومی پاک نخواهد شد وهمه ما این حرفها را شنیده ایم، دروغهائی که بعد از مدتی کوتاه که گذشت اگر به زبان می آوردی و یا نوارش را داشتی، جرم بود.
  
در آنروز خمینی به زبان عوام سخن می گفت و وعده می داد. آب را مجانی می کنیم، برق را مجانی می کنیم ، گازرا  مجانی می کنیم و...، آری دوستان حرفهای پوچ و تو خالی خمینی مرا یاد وعده های همزادش احمدی نژاد می اندازد که قبل از اینکه به عنوان رئیس جمهوری از سوی خامنه ای جلاد انتصاب شود، می گفت من نفت را به خانه مردم می برم، من تورم را کاهش می دهم، ومی گفت آیا مشکل مملکت ما طرز لباس پوشیدن و موی جوانهاست، صدها دروغهای پوشالی که هیچ کدام عملی نشد که هیچ، بلکه اوضاع خیلی وخیم ترهم شد، و جوانان در خیبان ها به رگبارگلوله بسته شدند.
دست پرورده سیدعلی و مهره ای که خود ازقبل چیده بود، بعد ازاجرا کردن طرح حذف یارانه ها که از قبل دستورش را گرفته بود، مردم بیچاره را بیشتر درفقر و تنگدستی فرو برد، آب و برق و گازی که 32 سال پیش وعده داده بودند که قراراست مجانی باشد، حالا سر به فلک میزند، نفتم که اصلا برای مردم نیست، اگربرای مردم باشد و صرف آبادانی آن مملکت بشود، پس جواب ولخرجی ها سید علی را کی باید بدهد، چه کسی باید به گروه های تروریستی ازجمله القاعده وحزب الله کمک مالی کند، و چه کسی باید هزینه سنگین تروریستهائی که به سرتاسردنیا ازجمله کشورهای همجوارکه برای نا امنی و تشنج در منطقه اعزام کرده را بدهد.
سخن از تورم نگوئید که دیگرهمه چیز،ازما یحتاج مردم گرفته تا اجاره مسکن وغیره به جرات بگویم چندین برابرشده است،به نحوی که خیلی از مردم محتاج نان شب شان هستند و مجبورند گرسنه شب را به صبح برساند. طرزمو و لباس پوشیدن جوانها هم که برای رژیم گرگ صفت یک نوع تنوع و سوژه شده هر زمان بخواهند مثل حیوانات گرسنه و وحشی به خیابانها می ریزند و زنان را پیش  چشم همسرانشان و دختران را پیش چشم مادرانی که با ترس ولرز وبا چشمانی گریان التماس می کنند که شاید این سنگ دلان زمانی دلشان به رحم بیاید، را با زور و کتک با خود می برند..
 
بارها شده که سلطان ستمگر خامنه ای و نوکردستمال بدستش احمدی نژاد، درپای منبر اعتراف کرده اند که ما راه و روش خمینی را پیش می بریم واین راهی جز راه امام نیست، مطمئنا این جملشان حقیقت دارد، زیرا که جنایتها، شکنجه ها، ظلم و ستم،ودروغ وریائی که استادشان خمینی درآن تبحرداشت اینها خیلی خوب درس گرفته اند و مو به مو اجرا می کنند .اساس کارهر نظام و دولتی اعتماد است، اعتماد محور سرمایه و پایه واساس (سرمایه اجتماعی)است که رژیم شیاد جمهوری اسلامی از همان بدو ورود یعنی 32 سال پیش این اعتماد را از بین برد، آری قرار بود برای جوانان،  دو و نیم میلیون کاروشغل جدید ایجاد کند، اما روزبه روز وضعیت بد و بدتر می شود، طبق آمارهای رسمی که خود رسانه های جمهوری اسلامی منتشر کرده اند، بیش ازدوهزار و پانصد واحد صنفی کوچک و متوسط تعطیل شده اند، این به آن معناست که نه تنها شغل های جدیدی ایجاد نشده، بلکه نظام قاصد جمهوری اسلامی کنترل وامور مملکت ازدستش خارج شده   است.
اما حکومت اسلامی همانطور که عنوان جمهوری را با عنوان اسلامی مخلوط کرد و از آن معجونی غریب و وحشتناک ساخته و به خورد مردم داده است،. سی و دو سال کوشش کرده تا در ایران هویت اسلامی را به جای هویت ملی یا هویت ایرانی جا بیا ندازد، ولی هنوز این حکومت عقب افتاده این موضوع را متوجه نشده که هیچ وقت و به هیچ عنوان نمی شود به زور هویت ملی را از بین برد.
به امید ایرانی آباد و آزاد، و به امید ایرانی آری از ستم دینی.
زنده باد آزادی،          نابود باد جمهوری اسلامی،        پاینده باد دموکراسی و حاکمیت مردم

No comments:

Post a Comment