Thursday, June 30, 2011

جمهوری اسلامی در دشوارترين موقعيت تاريخی خود قرار گرفته است : نه راه پس دارد ، نه راه پيش، م. شريفی


می گويند شخصی را پرسيدند آيا تا کنون هرگز در موقعيتی قرار گرفته ای که نه راه پس داشته باشی و نه راه پيش ؟ گفت : آری ، روزی در کارگاه نجاری ليز خوردم و اره ای تا نصفه اش در "ما تحتم" فرو رفت ! نه می توانستم از اين طرف بکشم و نه می توانستم از آن طرف فرو کنم !
اين لطيفه زيبا ، وصف اين روزها و روزهای پيش روی جمهوری اسلامی است :
 از يک طرف مصمم است تا با ادامه سياست معروف خامنه ای ( النصر بالرعب ) به سرکوب اعتراضات مردمی در تمام عرصه ها پرداخته و مردم را به خانه هايشان بفرستد ، از طرف ديگر مجبور است برای کشاندن هر چه بيشتر مردم به صحنه و تزئين ويترين انتخاباتی اش دست به اقدامات گشايشی بزند و تنور را گرم کند

No comments:

Post a Comment