Monday, May 23, 2011

آتيلا حجازي: فوت پدرم را باور نمي‌كنم/ مردم براي دلگرمي كنار ما باشند /زمان مراسم تشییع اعلام شد

 آتيلا حجازي: فوت پدرم را باور نمي‌كنم/ مردم براي دلگرمي كنار ما باشند /زمان مراسم تشییع اعلام شد

اندازه فونت : Decrease font Enlarge font
فرزند مرحوم ناصري حجازي در مورد مراسم تشييع پيكر پدرش توضيح داد.

 آتيلا حجازي در جمع هواداران ناصر حجازي حاضر شد و با بيان اين كه هنوز درگذشت پدرش را باور نكرده و تحمل اين مصيبت برايش بسيار سخت است، اظهار كرد: با خانواده‌ تصميم گرفتيم، براي اين كه دوستداران پدرم از شهرستان به تهران بيايند و در مراسم ما حضور يابند، مراسم پدر را چهارشنبه چهارم خرداد برگزار كنيم و به همين دليل پس فردا ساعت 7 صبح در بيمارستان كسري خواهيم بود.

وي ادامه داد: از بيمارستان كسري به منزل خواهيم آمد و پس از آن قصد داريم براي برگزاري مراسم تشييع پدر به ورزشگاه شيرودي برويم كه اين خواسته ما هنوز با پاسخ مثبت شوراي تامين استان تهران روبرو نشده است و ما منتظر پاسخ آن‌ها هسيتم.

آتيلا حجازي در پايان با قدرداني از كساني كه براي ابراز همدردي با وي و خانواده‌اش در مقابل منزل آن‌ها تجمع كرده‌اند، از آن‌ها خواست در چند روز آينده كنار آن‌ها باشند و مايه دلگرمي خانواده‌ ناصر حجازي شوند.

No comments:

Post a Comment