امروز با وجود جو شديد پليسی در ورزشگاه آزادی باز هم مردم شعار يا حسين مير حسين را سر دادند تا  گوشهای ناشوای حکومت باز هم پاسخ چرندياتی که ميگويند را حس کنند. در طول اين دو سال هزاران نفر را گرفتيد، اعدام کرديد، به آنها تجاوز کرديد اما با سی ميليون جوان کشور چگونه ميخواهيد بجنگيد؟
شعار مبارک بن علی تونت سيد علی هم چند دقيقه مداوم به گوش ميرسيد،… حالا چه خاکی بايد بر سرتان بريزيد؟ اين جنبش مرده سبز چرا هر روز زنده ميشود؟ چرا هر چه آدم ميگيريد کم نميشودند؟
شما جيره خواران ذره ای اعتقاد نداريد، پشيزی ايمان نداريد، ذره اين معتقد به روزی رسانی خداوند نيستيد که اينگونه دست به زدن هموطنانتان ميزنيد.
شما از جمع شدن چهار تا جوان ميترسيد، شما دردتان نان است، خودتان هم ميدانيد که از چه خونريزی حمايت ميکنيد. توبه کنيد شايد بخشيده شويد.