Saturday, November 12, 2011

عجب کشوری داریم .... ها!ا

کشوری داریم در دنیا تکه
مشکلاتش در حقیقت اندکه
 
از گرانی نیست در ایران اثر
قیمت جان کمتر از زالزالکه
 
فقر و بیکاری اساسا کیمیاست
ادعای مشرکین بی مدرکه
 
هست در هر شهرمون یک حاکمی
صاحب دربارک و سردارکه
 
رهبری داریم چرچیله خودش
دائما مشغول کشفِ پاتکه
 
هم هنرمند است و هم صاحب کتاب
قهرمان هوشه، خیلی زیرکه

No comments:

Post a Comment