Tuesday, June 7, 2011

سردژخيم محسني اژه اي دادستان خونخوار ملايان، به عنوان ضد زن ترين قاضي دنيا

سازمان ارتباط جهاني زنان، يك ارگان مدافع حقوق زنان، كه طبق روال هر ساله خود بهترين و بدترين قضات جهان را درمورد پايبندي به برابري زنان و مردان در اجراي عدالت انتخاب مي كند، سردژخيم محسني اژه اي، دادستان جنايتكار رژيم ايران را به عنوان بدترين قاضي جهان انتخاب كرد و او را برنده امسال جايزه بين‌المللي چماق اعلام کرد.
اين سازمان در بيانيه خود، علت انتخاب اژه اي را صدور رأي ديوان عالي كشور در مورد محدود ساختن حق طلاق زنان دانسته و تاكيد كرده است اژه اي و اعضاي ديوان به اصطلاح عدالت آخوندي، در نظر نگرفته اند كه اين تصميم تا چه حد عليه برابري است و تا چه اندازه روي زندگي زنان و كساني كه ازدواج كرده يا قصد ازدواج دارند تاثير منفي مي‌گذارد.
خانم سروناز چيت ساز، مسئول كميسيون زنان شوراي ملي مقاومت ايران ، ضمن ابراز خوشحالي از تصميم سازمان ارتباط جهاني زنان يادآورشد كه ملايان زن ستيز حاكم بر ايران بيش از سه دهه است كه با قوانين خود در واقع تبعيض جنسيتي را در ايران نهادينه كرده اند و سركردگان دستگاههاي اجرايي و قضايي و قانونگذار اين رژيم نه تنها شايان دريافت چماق براي پيشبرد يك آپارتايد جنايتكارانه جنسي هستند، بلكه عملكردهايشان عليه زنان، به مثابه جنايت عليه بشريت محسوب مي‌شود و مي بايست محاكمه و مجازات شوند.

اژه اي يكي از اعضاي كميسيون مرگ در سال 67 بوده است كه بر اساس فتواي خميني 30هزار زنداني سياسي، از جمله شمار زيادي از زنان زنداني را قتل عام كرد و بايد به خاطر جنايت عليه بشريت محاكمه شود.
كميسيون زنان شوراي ملي مقاوت ايران
16خرداد 1390( 6 ژوئن 2011)

No comments:

Post a Comment